Nu är det dags igen

Nu är det dags att sparka igång bloggen efter ett riktigt långt uppehåll. Det har hänt mycket sedan sist och framförallt har jag blivit mamma! I höstas hade vi 12 hästar men som nybliven förälder finns inte den tiden och just nu står 6 hästar i stallet. 
 
Beata - min gamla stjärna. SWB - 2005 e. Majim G - Bernstein. utbildad Mvs dressyr/120 hopp men skadad och går nu som avelssto. 
 
 
Agata - Beatas föl e. Casanova Hästak
 
Vera - Utbildad MSV dressyr och rids just nu mest av min mamma. 
 
Loppan - ett nytillskott för er som följt mig här. Hon hamnade i mitt stall i februari förra året och står här på långtidskontrakt. 
 
Hiawatha - ridponny som är uppfödd här. Född 2014 e. Dunhill S och under inridning. 
 
Sirius som är Mias häst och står hos oss över sommaren för att ekipaget ska kunna träna lite mer intensivt. 
 
 
Det var allt för nu! Det kommer mer framöver. Bland annat om inridningen av Hiawatha, lite om Beata som har skadat sina ögon, om Falsterbo och annat spännande som sker runt omkring! Håll till godo!
 

Kommentera här: